úterý 24. března 2015

ČP Plzeň, Dobrák Od Kosti!

V sobotu vyrážíme s mojí úžasnou ženou na další ČP, pro nás trochu vzdálené Plzni. V kvalifikaci zalezu 8b12p a daří se mi postupovat z druhého místa. Po kvaldě jedem na otočku do Plzeňského pivovaru, líbí se nám, ale na prohlídku nemáme čas. Po 18h začíná finále, mě se leze dobře, jednička os, ve dvojce už vymýšlím nástup, ale pozdě, trojka os a ve čtyřce padám z topu, jsem nespokojený ze svého výkonu a právem obsadím 5. místo.



                                 Problem 1



                                 Problem 2



                                  Problem 3



                        Problem 4

Vyhrává brácha, druhý je Honza Jeliga a třetí Kuba Jedlička, v ženách se nejlépe daří Karině Bílkové, všem gratuluji. Děkuji organizátorům za velmi dobrý závod! Jedem přespat za Irčou do Prahy a na neděli mám dost ambiciózní plán jet vylézt Dobráka od Kosti.

Jde o krásný strop, pět hrubě silových kroků na celé tělo. Startuje se ze spoďáku, facka doleva do oblino-lišty, doleva přehodit nohy, přískok pravou do bočáku a následuje delší nátah do velmi malé řezky, klíč je řezku udržet, udělat velmi těžký kříž a skok na hranu. Jsem ze závodů zdravě naštvaný a tady si tu zlost můžu pěkně vybít. Po zkrokování a pár pokusech se mi Dobráká daří přelézt, při přelezovém pokusu udělám kříž úplně na max, už mi docela dochází a tak všechny zbytky sil soustředím do skoku, držím! Cítím velkou euforii, že ta síla přeji jenom je, jako bonus přidávám Pe-xe-so, taky zajímavý boulder. Když shrnu víkend, tak musím přiznat, že závody mi nevyšly, byl jsem zklamaný, ale každý den není posvícení, je to jenom sport. Náladu jsem si spravil druhý den na Dobrákovi, díky za něj, kéž by takových stopů bylo více...






Všechno Dobrák Od Kosti 8B


                                                             Dobrák Od Kosti 8B

       
                                                                    Pe-xe-so 8A+





On Sunday, me and my wife are off to another Czech Cup, in a rather faraway Pilsen. My result in the qualificaiton is 8b12p and get through on the second place. Afterwards we make a short trip to the Pilsner brewery, we like it but do not have enough time for a tour. The final starts after 6 p.m., I climb well, No. 1 OS, in No. 2 I have to figure out the beginning but too late, No. 3 OS and in No. 4 I fall off the top. I'm not happy with my effort, only enough for the 5th place. 

The winner is my brother, the runner up Honza Jeliga and the third Kuba Jedlička. Congratulations to all. Thanks to organizers for a very good contest! We go to Prague for the night and I have an ambitious plan for Sunday - to climb Dobrák od Kosti. 

It's a nice ceiling, five very strength-requiring steps engaging all body. I am very angry after the contest so I can give vent to my anger here. After figuring out the steps and a few attempts I make it. I am euphoric and add Pe-xe-so as a bonus, another interesting boulder. If I sum up the weekend, I have to admit that I didn't do very well in the contest, I was disappointed but it's just sport, one cannot win every day. Dobrák on the following day lifted my spirits, so thanks for it, hopefully there are more ceiling like this one...

Žádné komentáře:

Okomentovat